Figurász

Figurász nő.

Igazából Figurinának kéne hívnom magam, de jelen pillanatban nem is tudok arról, hogy blogom van. Ajándékba fogom kapni.

Minden a második diplomámmal kezdődött, 2010-ben. A felszabaduló szabad időm egy részét új pajtásom, Janome társaságában töltöttem. Janome japán, bár a neve franciás, és idén 90 éves. Aztán Karácsonyra ötletlapokat kaptam és alapanyagot. Így, a két ünnep között megszületett Medvegér, az első figurám. Medvegér után további figurák jöttek. Nyúl, mt testű csíklény és apróbb krumpli testű arclények.

A család ifjabb tagjai leadták rendelésüket, a saját zoknifiguráikra, úgyhogy további lények hagyják majd el a sakkasztal környékét.

Friss topikok

  • Figurász: @Fu Long: Szia! Köszönöm! :) Milyen lett a gyűrű? Jó lett a méret? :) (2012.02.15. 13:18) Halloween, Mindenszentek vagy amit akartok - avagy voltam óvodás
  • Figurász: @barbarela: "Ki lakik ott keleten?" Ezt már nagyon sokszor hallottam a drága vőlegényemtől. :) (2011.09.04. 22:59) PandaTOKi Boborján
  • barbarela: áááá, nem. textil-robotokat akarok! :D majd keresek képet, vagy valami... (2011.05.24. 20:40) OCTOPinkUS
  • someday: Nagyon jó! Nagyon tetszenek! Reméljük ebből leszel multimilliomos! Az ilyen termékek érdemlik meg,... (2011.05.15. 19:50) Első (saját) bejegyzés

Elérhetőségek

Sziasztok! Ha tetszik a munkám és rendelnétek, vagy kérdésetek van írjatok a szovetszornyek@gmail.com címre

Halloween, Mindenszentek vagy amit akartok - avagy voltam óvodás

2011.10.26. 23:49 | Figurász | 4 komment

"A halloween eredete a római időkre nyúlik vissza, amikor a rómaiak elfoglalták Angliát. [...] A töklámpás lett az idők folyamán a halloween legfontosabb jelképe. Az angol egyenes fordítás „carved pumpkin”. Az ilyenkor használt kivájt vigyorgó töklámpás angol nyelvterületen elterjedt neve: Jack O’Lantern."

Forrás: Wikipedia

Nálunk még szerencsére, vagy nem szerencsére nem olyan elterjedt dolog a Halloween. Nem akarok vitába bocsátkozni, hogy jó-e más nemzetek ünnepeit "átvenni". A bejegyzés és a tök nem is azért készült, mert Halloween rajongó lennék - bár a beöltözős buli része tetszik. :) Hanem mert ma elhangzott az a felelőtlen kijelentés, miszerint nem tudok ilyet varrni. :P És mivel voltam óvodás, és már ott megtanított az élet arra, hogy ilyenkor be kell bizonyítani, hogy de bizony tudok bibibííí, nem faragtam, varrtam. 

Belezés helyett tömtem :)


Nem, nem. Ez nem egy éretlen óriás paradicsom. 

Ez egy gyerekbarát "töklámpás" ami sohasem romlik meg.

BOOOOO!

Címkék: halloween tök mindenszentek

A bejegyzés trackback címe:

https://figurasz.blog.hu/api/trackback/id/tr253332633

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

someday 2011.11.05. 09:53:52

Elfelejtettem megköszönni és megjegyezni, hogy ... vesztettem :)
Köszönöm szépen.
ui: Furcsa úgy olvasni téged, hogy sehogy egy kosza oda nem illő ő :)

Figurász 2011.11.05. 09:57:08

@someday: Az írás más mint a beszéd. De majd lösz ö-zés is. Mögígéröm!
Jó kihívás volt! És: Szívesen, máskor is! :)

Fu Long 2012.02.15. 13:16:06

szia, ékszeresládika vagyok az ezüstgyurmázásról.

nagyon tetszenek a cuccaid, rendkívül ötletesek, és az írásaid is nagyon szórakoztatóak!

Figurász 2012.02.15. 13:18:05

@Fu Long: Szia! Köszönöm! :) Milyen lett a gyűrű? Jó lett a méret? :)
süti beállítások módosítása