Figurász

Figurász nő.

Igazából Figurinának kéne hívnom magam, de jelen pillanatban nem is tudok arról, hogy blogom van. Ajándékba fogom kapni.

Minden a második diplomámmal kezdődött, 2010-ben. A felszabaduló szabad időm egy részét új pajtásom, Janome társaságában töltöttem. Janome japán, bár a neve franciás, és idén 90 éves. Aztán Karácsonyra ötletlapokat kaptam és alapanyagot. Így, a két ünnep között megszületett Medvegér, az első figurám. Medvegér után további figurák jöttek. Nyúl, mt testű csíklény és apróbb krumpli testű arclények.

A család ifjabb tagjai leadták rendelésüket, a saját zoknifiguráikra, úgyhogy további lények hagyják majd el a sakkasztal környékét.

Friss topikok

  • Figurász: @Fu Long: Szia! Köszönöm! :) Milyen lett a gyűrű? Jó lett a méret? :) (2012.02.15. 13:18) Halloween, Mindenszentek vagy amit akartok - avagy voltam óvodás
  • Figurász: @barbarela: "Ki lakik ott keleten?" Ezt már nagyon sokszor hallottam a drága vőlegényemtől. :) (2011.09.04. 22:59) PandaTOKi Boborján
  • barbarela: áááá, nem. textil-robotokat akarok! :D majd keresek képet, vagy valami... (2011.05.24. 20:40) OCTOPinkUS
  • someday: Nagyon jó! Nagyon tetszenek! Reméljük ebből leszel multimilliomos! Az ilyen termékek érdemlik meg,... (2011.05.15. 19:50) Első (saját) bejegyzés

Elérhetőségek

Sziasztok! Ha tetszik a munkám és rendelnétek, vagy kérdésetek van írjatok a szovetszornyek@gmail.com címre

Első (saját) bejegyzés

2011.05.09. 21:56 | Figurász | 2 komment

Első bejegyzés, bár már volt egy. De az legyen a nulladik. Mert ez az első tőlem. 

Igen, most már tudom, hogy van blogom. Igen szuper ajándék. És meglepetés volt. És ki ne szeretné a meglepetéseket? És meglepetés volt a névjegykártya is drága szeretteimtől, ami űberszuper lett. És megvolt életem - nem első kirakodása, de életem első - saját portékás vására. Szüleimmel és öcsémmel még zsenge gyermekkoromban egy ideig a vásározók színes életét éltük. Szóval annyira nem volt idegen tőlem a dolog. De azért izgultam. Hogy milyen lesz a fogadtatás. Vajon tetszeni fog az embereknek amit alkottam? 

Nem sok választásom volt akarok-e menni, vagy sem. Az említett drága szeretteim közölték, hogy asztalt foglaltak nekem a falunapi vásárra, életem értelme pedig kijelentette, hogy ne hozzak rá szégyent, legyen ám mit kirakni a standra. :) Ezért amennyire fáradt elmém engedte, varrtam. Munka után, hétvégén... Annyira, hogy egy héttel a vásár előtt már éjszaka is a varrógépet hajtottam - álmomban.  

És eljött a szombat gyönyörű napsütéssel. 

Nagyanyóval és Hálótársammal levittük a vásár helyszínére a cókmókunkat és Nagyanyó javaslatára egy lombos fa árnyékában foglaltunk helyet. Még jó, hogy ott. Mert nekünk csak cirka másfél órát kellett "napoznunk", míg a kőfal melletti árusoknak kb. 6 órát. 

 

Művelt mackók és szörnyek ők, kedves olvasóim.

Szóval kipakoltunk, helyet foglaltunk és vártunk. 

Megmondom őszintén, én már annak is örültem volna, ha sokan megcsodálják kedves teremtményeimet. De ennél több történt. Megérkezett egy három éves forma kislány az anyukájával, igen határozott léptekkel a szörnyes kosárhoz lépett, majd megragadta a háromszemű zöld lábszerű izét (Hálótársam legifjabbik vérrokona szerint az egy talp) és egyetlen mozdulattal megkaparintotta azt és többé nem engedte. Így talált gazdára első kreálmányaim egyike. 

Biz ez szerelem volt első látásra. 

És ahogy a Nap haladt megszokott útján az égen, úgy kerültek új tulajukhoz kedves kis lényeim. 

"-Anyu, szeretném azt a macit.

- Megkérdezzük édesapádat.

Pár perccel később immáron apukával.

-Apu, szeretném azt a macit.

- Megkérdezzük édesanyádat." 

Szép, vidám és emlékezetes májusi nap volt. Jó érzéssel tölt el a tudat, hogy valaki aznap az én mackómmal, szörnyemmel, talpszerű izémmel hajtotta álomra fejét. 

 

Címkék: vásár mackó szörny

A bejegyzés trackback címe:

https://figurasz.blog.hu/api/trackback/id/tr502891451

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

barbarela 2011.05.11. 08:40:49

Gratulálok és HAJRÁ SZÖRNYEK!!!

someday 2011.05.15. 19:50:06

Nagyon jó! Nagyon tetszenek!
Reméljük ebből leszel multimilliomos! Az ilyen termékek érdemlik meg, hogy profitot termeljenek,
ráadásul nagyon személyes!

Lesz egy lányom veszek neki 2őt ígérem.
Ha lesz 1 fiam, neki 1et.. valami kék macsó mackót :P
Magamnak azért nem. Remélem megérted.
Hiányoltam a bejegyzésből az ö, ő betűket :)
süti beállítások módosítása