Figurász

Figurász nő.

Igazából Figurinának kéne hívnom magam, de jelen pillanatban nem is tudok arról, hogy blogom van. Ajándékba fogom kapni.

Minden a második diplomámmal kezdődött, 2010-ben. A felszabaduló szabad időm egy részét új pajtásom, Janome társaságában töltöttem. Janome japán, bár a neve franciás, és idén 90 éves. Aztán Karácsonyra ötletlapokat kaptam és alapanyagot. Így, a két ünnep között megszületett Medvegér, az első figurám. Medvegér után további figurák jöttek. Nyúl, mt testű csíklény és apróbb krumpli testű arclények.

A család ifjabb tagjai leadták rendelésüket, a saját zoknifiguráikra, úgyhogy további lények hagyják majd el a sakkasztal környékét.

Friss topikok

  • Figurász: @Fu Long: Szia! Köszönöm! :) Milyen lett a gyűrű? Jó lett a méret? :) (2012.02.15. 13:18) Halloween, Mindenszentek vagy amit akartok - avagy voltam óvodás
  • Figurász: @barbarela: "Ki lakik ott keleten?" Ezt már nagyon sokszor hallottam a drága vőlegényemtől. :) (2011.09.04. 22:59) PandaTOKi Boborján
  • barbarela: áááá, nem. textil-robotokat akarok! :D majd keresek képet, vagy valami... (2011.05.24. 20:40) OCTOPinkUS
  • someday: Nagyon jó! Nagyon tetszenek! Reméljük ebből leszel multimilliomos! Az ilyen termékek érdemlik meg,... (2011.05.15. 19:50) Első (saját) bejegyzés

Elérhetőségek

Sziasztok! Ha tetszik a munkám és rendelnétek, vagy kérdésetek van írjatok a szovetszornyek@gmail.com címre

Gyöngy-virág no és masni

2011.08.22. 23:29 | Figurász | Szólj hozzá!

Közeledvén az ősz felé :( kanyarodjunk kicsit vissza a tavaszhoz. Március elején az egyik neves bizsutéria kirakata tele volt virágos, gyöngyös, csipkés ékszerekkel. Miután percekig bámultam és próbáltam beleégetni elmémbe az üvegfal mögött látottakat, elhatároztam, hogy ahelyett, hogy súlyos ezrektől szabadítanám meg amúgy sem túl nehéz bukszámat, készítek pár hasonló darabot magamnak vidmájónhend saját kezűleg. Egy korábbi bejegyzésemben már említettem a telepi hobby boltot, ahol gyöngyök ezrei várták, hogy hazahozzam, majd nyaklánccá fűzzem őket. :) No de nagyon előreszaladtam. Ugyanis nem a nyakláncok voltak az első darabok, hanem egy három elemből és két részből álló kék karkötő, masnival, aminek a harmadik eleme külön is hordható. 

Gumis damilra vannak fűzve, így egyszerűen fel- és levehetőek.

 

Az első nyaklánc egyben a kedvencem is.

Az Austen regények világát juttatja eszembe. 

A virág is saját alkotás. :)

 

És végül jöjjön az apróbb gyöngyszemekből álló, hosszabb darab,... 

... amin egy levehető és kitűzőként is használható csipke virág található. 

Nyáron túl "súlyosaknak" éreztem ezeket a darabokat. De a hűvösebb idő majdani beköszöntével újra előkerülnek ezek az ékszerek és a kevésbé színes öltözetek megfelelő kiegészítői lesznek. 

 

Címkék: virág masni gyöngy

A bejegyzés trackback címe:

https://figurasz.blog.hu/api/trackback/id/tr283172237

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása